05 oktober, 2008

.: Sortering? Hur? :.

Konstaterade nyss att många dekorationer främst som hängt med i mina kit från Studio Calico försvinner i mängden. Jag har kiten uppdelade precis som de kom, eftersom jag ju vet att de har kombinerat ihop sakerna en gång av en anledning och att det också passar ihop fint. Då slipper jag ju det arbetet när jag väl har tid, ork och lust att scrappa. Men, nu till saken. Jag vill ju inte att sakerna liksom ska bara "ligga" och inte användas. Ni som har kit, hur sorterar ni? Sorterar ni in papperen och dekosarna och allt med allt ert annat material, eller låter ni de ligga som de kom och hur reder ni isåfall ut att ha koll på vad ni har? Jag behöver hjälp med organisationen av mina kit som jag numera snart äger 10 stycken av, varav de fyra senaste knappt är använda...

2 kommentarer:

citronlime sa...

Jag får ju mitt kit från Nook <3. De kommer i suveränt bra kartonger. Än så länge har jag låtit de ligga kvar i de. Lite skrymmande men...
De ligger i en påse (i kartongen) och alternativet är ju att förvara de där i en eller två av de braiga kartongerna ;)
Äsch...vad svamligt det blev ;D

Jo sa...

Ja du... jag har inget bra förslag alls faktiskt. Mina kit (bara tre än så länge) ligger huller om buller lite här och där, jag har ingen ordning alls. Främst för att jag inte har plats, sakerna får helt enkelt ligga där de får plats... Inge bra!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...