16 september, 2008

.: Tystnad :.

Ja, men det finns en stor stor anledning till denna otroliga tystnad i min blogg. Nämligen denna.



Ja, vi ska ha barn igen. Nummer tre. :-) Å det faktum att jag blev gravid innebar också tydligen att jag skulle bli tvingad att kräkas mellan 4-5 ggr/dygn under en fyraveckorsperiod. Nu är jag i vecka 12 och illamåendet har avtagit lite. Jag har gått på akupunktur (och gör fortfarande), ätit starka tabletter och ett tag var det tal om att lägga in mig med dropp då jag inte fick i mig tillräckligt med energi. Nu blev det aldrig så, men ni kanske förstår varför jag inte hållit min blogg särskilt aktiv. Nu kan det bara bli bättre!

12 kommentarer:

Bella sa...

JÄttestort grattis! Vad spännande! VI har ju också tre småttingar nu, så här är full rulle :-)
Kommer du ihåg när vi fick barn samma dag :-)

Kram från Meli

Anonym sa...

Stort grattis! :-)

Anonym sa...

ååå GRATTIS!!! misstänkte detta för ett tag sen, minns inte vad de var du skrev men jag blev iaf misstänksam :-D vad blir de för bf då? i april eller?

Anonym sa...

Grattis Maria! Vad roligt!

Men du... starka tabletter? Vilka då? ;)

SasSa sa...

Undrade vart du hade tagit vägen;).
Stort grattis!!! Så skoj!
Kram SasSa

Unknown sa...

Åh, stort grattis!!! Så roligt med en bebis till :). Skönt att du mår lite bättre.

Anonym sa...

Nämen vad roligt! Stort grattis!
Kram
Annika

Anonym sa...

Grattis, så kul!!! Hoppas på att du ska må bättre nu framöver och ha det tuffa bakom dig!
kram irina

citronlime sa...

GRATTIS!!!!!!!
Åh så kul...!!! Tre är underbart ;)

Anonym sa...

Men, oj, har du mått så dåligt? Du har ju varit lite tyst på "vårt" håll också, och jag har faktiskt undrat om allt var okej..

Du har rätt, nu kan det bara bli bättre!

/Frugan H

Erica sa...

TRE?!?!? Du är alldeles tokig!;-) :-D Skulle det inte vara nog med två??? :-D Ett stort grattis till er!
Kram!

Jessica sa...

Grattis, vad roligt :-D

/en annan som väntar på 3:an ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...