07 november, 2009

.: Scrapmässa :.

Har varit på scrapmässa i Rottne idag och blivit inspirerad till 1000. Saken är den att när jag går på mässa så vill jag ha allt, men så var verkligen inte fallet idag. Jag försökte verkligen sondera terrängen ett tag, titta vad som fanns och sedan bestämma mig för vad jag skulle köpa. Mot slutet träffade vi Tingtura . Har verkligen aldrig hört talas om den, kanske mest för att jag inte är kortmakare, men detta var åhhh så snygga grejjer. Precis min stil! Meen, det är ett stort men här. Jag har inga kortmakargrejjer och att öht kunna testa den där stämpeln eller den där färgen hade ju kostat mig massor av pengar. Så, nu vet jag, nästa gång jag har råd till att shoppa loss lite scrapstuff så ska jag surfa in på Tingtura, köpa mig den och den stämpeln, lite EZ-mount och sedan åka in till Landstoken i stan och köpa Distress Ink - Broken China och någon till snygg färg. Åhh, jag villvillvill! Så fräsig teknik! Lovely!

Nu ska jag botanisera lite bland allt det andra som jag faktiskt köpte och som jag är såå nöjd med! Frågan är om jag varit mer nöjd om jag köpt stämplar + färg? Det hade iaf varit lättare att hålla sig från datorn. Det hade lockat ofantligt mkt mer att testa någon helt ny teknik än "det gamla vanliga".

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...