03 februari, 2015

.: Känns halvklar :.

Layouten som jag visar idag känns inte färdig. Så är det och så får det nog bli. Jag påbörjade den någon månad innan jul, sen blev den liggandes i flera flera veckor utan att jag gjorde något och sen när jag väl tog mig an den igen så hade all inspiration vad gäller den försvunnit. Vi får väl se om jag gör något åt den någon gång. Saknar liksom någon eller några dekorationer. Cirkeln som det står cutie på är två plastbitar som är ihopsydda med en pappersram runt. Inuti ramen har jag en massa guldstjärnor. Ja, ni hör ju - planerna för den här layouten var gigantiska. Till råga på allt när jag fotade den så fick jag inte till bakgrunden. Den är nämligen vit, ja, ni hörde rätt. VIT! Den ser verkligen inte så ut, utan snarare grådassig. Nåväl, håll till godo!

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Jag förstår hur du menar men vet inte hur jag skulle gjort....den är fin , kanske lite blek.
Om du sätter lite mer färg....jag är inte bra på detta fast jag gillar att jobba med färg,sydde ju mycket lappteknik för några år sen,
Du får gärna gå in på min blogg och titta på ett inlägg jag gjort idag,så ser du vad jag menar när det gäller LO *ler*
Ha en bra dag
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...