11 januari, 2015

.: Nyskapat :.

Så har jag kommit igång igen efter julledigheten. Vilken härlig ledighet det har varit! Men, det är härligt också att vara tillbaka i rutinerna igen - ja, för de sätter sig med en gång. Kanske lite segt att somna kvällen innan första jobbdagen, men annars så.

Jag har scrappat två layouter idag (en som jag visar nu, och en i morgon) och nu känner jag att det hade varit bra med mer ledig tid. I morgon är jag förvisso ledig (lediga måndagen - YES!), men då är lilla jag också ledig och ja, om hon vill pyssla - vilket hon ofta vill så kanske det blir mer pyssel. Men, ligger snön kvar ute så blir det ute i snön istället. Vi får se! Ni får iaf se den ena av layouterna nu, precis som utlovat. Det mesta materialet kommer från kit från Studio Calico (förutom "tårtpapperet" och snöflingebradsen som jag hittade i en gömma). Pappersremsorna bakom fotona är helt enkelt sånna remsor som finns med på nästan alla papper. Har sparat dem och nu använde jag de som gick i blå nyans. Ville ha en kall, krispig sida.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...