07 november, 2014

.: Veckans skiss - något lite sent... :.

Fredag - igen! Om 1½ månad är det jul. Å jag som nyss tyckte att det var strålande sommar, varmt och ledigt. Nu är det mest bara mörkt. Oftast mörkt när man åker till jobbet vid sjutiden och när man åker hem vid halv fyra är det inte mörkt än, men det är inte långt borta heller. November - give me a break liksom. Finns ingen värre månad. Blä!

Kom i alla fall hem till ett renstädat hus idag. Gud så härligt det var! Bara kunna känna det där fredagslugnet strömma in i kroppen och lägga sig. Mmmm! Har sedan jag kom hem myst med barnen, lagat middag och bakat kladdkaka, eftersom det är kladdkakans dag idag. Den gick inte av för hackor! Kladdkaka med ett kolatäcke av japp.

Nåväl, meningen var att jag också skulle visa en layout för er (om jag nu har några läsare?). Det är min tolkning av veckans skiss på swescrapbook.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...