05 april, 2014

.: Inspirationslayout :.

För några veckor sedan gjorde jag även den här layouten och den här är jag nöjd med. Den kanske iofs blev lite väl rosa, men what the häck. Ibland måste man bara få ösa på med den färgen. Lilla A är ju fröken råsa så varför inte. Hur som helst så är det en layout som är skapad efter att ha inspirerats av en annan scrappares layout. Om du klickar här så kommer du till den layout jag inspirerades av. Det positiva med denna är att jag blev av med en otrolig mängd blommor. För att vara mig så är detta 800% mer blommor än vad jag brukar ha. Använder nästan aldrig det och då kan man ju anse att jag har på tok för många blommor i mina gömmor. En del av dessa är från starten av min scrapkarriär (2005) och det är ännu mer positivt. Att göra av med gamla saker.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...