22 mars, 2014

.: Snabbscrappat :.

Idag har jag skapat en layout om den fantastiska våren. Den helt underbara våren! Å att få ha den så länge är helt otroligt. Men, det negativa i kråksången är att vi knappt haft någon vinter den här säsongen. Besvikelse! Vill absolut inte ha någon långrandig historia utan mer kort och intensivt. Den här vintern var ingenting, eller kanske ska jag säga för kort. Jag har skottat snö en gång och maken två gånger. Ingen av de gångerna har vi behövt lyfta bort snön utan har bara kunnat skjuta skyffeln framför oss. När hände detta senast? Jag har aldrig varit med om det. Ja, hur som helst så det närmaste vinter jag varit är när jag var i Idre och det var precis då som det var snö här i fyra dagar också. That's it!

Därför blir jag ännu gladare när våren kommer och det gjorde den med besked i början/mitten av februari. Snödroppar och krokusar! ♥ Snart dyker det upp påskliljor och annat också. Just love it!

Layouten är skapad med inspiration från en skiss på Allt Om Scrap.

Detaljbild

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...