27 juni, 2012

.: Scrapblogg? :.

Detta är i grunden en scrapblogg där det är tänkt att jag ska visa upp mina alster som jag gör för min skull - för att jag tycker det är rolig. Jag scrappar även för mina barns skull - för vår familjs skull, för att det ska finnas fina sidor bevarade för framtiden. Tyvärr är det så att det går väldigt segt på scrapfronten just nu. Tid och framförallt ork finns inte över till min älskade hobby. Å inte verkar jag ha tid och ork att lägga in alster som jag redan gjort heller. Har kollat igenom mina mappar nu och hittat att jag inte lagt ut x antal scrappade alster. Så, det är väl dags att visa dem nu.

Den första är ursprungligen gjord till Swescrap, men jag glömde nog lägga upp den där, eller så hann jag inte bli färdig med den i tid innan den skulle ha publicerats. Fotona är iaf från förra sommaren i mammas och pappas stuga och med på bilderna är min moster (blurrad) och älskade A som blåser såpbubblor och kramas. Allt material kommer från Studio Calico.
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...