07 september, 2010

.: Kladdigt värre :.

Den här knåpade jag ihop i somras när jag hade mitt senaste flow. Får ju ibland det och då flyter allt på jättebra. Synd att det inte kan göra det oftare. Nu har jag inte skapat något på en hel vecka, ungefär. Det stör mig att det är så...

Så här ser vår lilla tjej ut för det mesta när hon äter själv. Det är liksom ingen idé att låta henne ha kläder på sig för då är de förstörda sen... Det är nämligen inte så att hon bara kladdar i sitt ansikte, det är lika mkt på bröst, händer och ibland t.o.m i håret. Mysigt!

Material från underbara Studio Calicos månadskit typ maj (?). Det är papper från finfina October Afternoon (kan de göra fula papper? Tror inte det...) Blommor från Prima och bokstäver (de oranga) från Basic Grey.

stilstudie

Ikväll har jag varit på ett svettigt spinningpass. Nästan lite väl jobbigt, men jag fixade det även denna gång. Några dagar kvar denna veckan, vart tar veckodagarna vägen? De går iaf inte sakta framåt... Snart lördag och dags för Fs barnkalas. Skoj! Det ska bli ormtårta har han sagt och skattkarta. Sen blir det väl lite lekar och dyligt också! Mmmm...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...