26 augusti, 2010

.: On the catwalk :.

Ibland kör jag fast ordentligt och kommer inte vidare i mitt skapande och då brukar jag kika in till AnnaB för inspiration. Så gjorde jag även innan jag gjorde denna. Det blev nog nästan en Case, men det må va hänt.

on the catwalk

Papper och dekorationer från Pink Paisley. Underbart härliga kombinationsmöjligheter. Stjärnan är inte från pp utan ngt annat fabrikat, men den har jag sprayat med mist och sedan torkat av lite överflöd i kanterna. Fotona är från när vårens me&i-kollektion nyss hade kommit hem. Pojkarna brukar bli precis tokiga i att hjälpa mig att plocka upp alla kläder och kolla vilka som passar dem och vilka som är coolast. Roligast denna gången tyckte nog ändå H att det var. Han spexade så framför kameran. Hans storebror var dock inte långt efter. :-D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...