28 juli, 2010

.: Vi pysslar :.

Så synd att jag inte tagit några före-bilder på hur vår trädgård såg ut innan vi började med projekt dränering och ombyggnation utomhus. Kanske kan jag hitta ngn bild på det... ska leta och sedan ska jag se till att ta ngn bild på hur det ser ut när det snart är delvis klart. Det byggs för närvarande ett staket, där det tidigare huserade en fruktansvärt ful häck som inte var vår, men som vi fick lov att slita bort. Varför har vi inte gjort det tidigare? Det är bara några få sektioner kvar och det ska bli klart här i dagarna. Vi har också lagt plattgång, inte heller riktigt klar än, stenmjölet har tagit slut, men det fattas bara några enstaka plattor sedan är det fix und klar det med.

Sen har jag fått en idé, efter att ha surfat runt bland mina favoritbloggare så vill jag piffa till det lite mer kring garageinfarten, sätta lite utebelysning i staketet, så lite växter längs med staketet och sedan ska det täckas med singel... Oj, jag inser nu att det är lättare att förstå hur jag (vi) menar om det finns foton till. Får se till att råda bot på det...

Det ska byggas en spalje också, hade tänkt ha en sån här spalje, men jag vet inte om jag ändrar mig innan den hinner byggas... går ju lika bra att sätta ribborna lodrätt...

Vi får helt enkelt se vad det blir... foton kommer...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...