16 april, 2010

.: Jag vann x2 :.

Har inte haft tid att visa dessa layouter. Två stycken som jag gjorde med kit från Stellas och som jag sedan vann med. Beställde hem ett kit med Mme-material i början av januari. Sedan blev tyvärr de alldeles underbara papperen och dekosarna från bland andra Life stories liggandes ett bra tag och jag hade ett tag tänkt att skippa tävligen och istället bara scrappa annat av allt material. Men, så plötsligt fick jag tummen ur.. och skapade två layouter. Den ena efter en bestämd skiss och den andra efter eget huvud/egen skiss.

Den första här är gjord med Life Stories som är ett helt underbart papper (det är det i kraft) med förtryckta ord och meningar. Till det har jag använt mig av papper från Be loved (Mme också), dekosar och lite eget material såsom minialfas och halvpärlor. Denna var efter den givna skissen.



Här är layouten som jag skapade efter en egen skiss och även den är ju gjord med papper från Mme + lite dekosar i forma av rosor, blad & lite spets. Har sandpapprat det rödrandiga papperet för att få det lite mer softat och passa in till det underbara life stories-papperet som är i mitten av cirkeln. Så enkla lättscrappade papper. Kan inte bli fel!



Vann 600 kr att handla för hos Stellas + att jag ska få vara gäst-Dt en månad. Wiehoooo! Igår kväll satt jag och kollade in stellas sida för att se vad jag ville shoppa. Blev helt enkelt en massa, det är ju inte svårt att köpa scrapgrejjer direkt. Så, nu väntar jag hem en hel hope scrapgrejjs. Åhh, vad jag längtar efter allt.

2 kommentarer:

annika5064 sa...

Grattis Maria! Då får vi se massor av nya fina layouter igen då! Förstår att du vann; de är underbara!

Anonym sa...

Grattis! Helt underbara Lo´s. Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...