13 november, 2009

.: Sponsrad av Stellas :.

Stellas sponsrar i november några av oss i teamet på Swe och jag fick en hel del julpapper från Making Memories och deras julkollektion Misteltoe. Så fina papper med flera olika sorters strukturer. Alla papper utstrålade jul, vilket passade mig perfekt då jag ännu inte scrappat förra årets alla kort från just den händelsen.

Till saken hör också att på baksidan på dekorationsförpackningarna finns det tags som också kan användas till olika typer av alster. Praktiskt att även kunna använa förpackningen till sin scrapping på ett väldigt enkelt sätt.

Varje år gör jag en layout med årets (eller förra årets) julkort. Här syns också en tag som jag skrev om tidigare. På detaljbilderna under så kan ni se de söta små bokstäverna som glittrar lite lätt och de fina dekosarna.


















I kitet med dekosar ingick också coola glittriga granar som var mycket smidiga att använda. Dessutom glittrade de så fint. (bokstäver på den första layouten utanför kitet).





























Här har jag gjort en layout om en solnedgång och jag försökte spara på färgerna och låta fotot stå i fokus. Snöflingepapper och dekos passade perfekt till denna utebild.




























Den sista layouten här har också en tag från förpackningen. Tagen sitter bakom fotot. Kolla också in de fina glansiga dekosarna. Tack än en gång för förtroendet Stellas!

1 kommentar:

Lotta sa...

Jättefina alster!!!! Underbart dekorerat:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...