04 augusti, 2008

.: Svårt! :.

Att det kan vara så svårt att komma igång med bloggandet efter en liten semester. Det trodde jag inte. Vi har snart varit hemma i två veckor och under de två veckorna har vi mest bara badat och solat. Det har varit underbara veckor och lika underbara veckor hade vi uppe i norr också. Sol, bad, familj och vänner, mat, vin och lek. :-)

Förutom sol och bad här hemma har jag hunnit med trädgården lite samt scrappat inte mindre än åtta layouter. Hade ett litet flow härom kvällen och ett av resultaten kommer här.


Den handlar om F när han springer runt. Ibland (iaf tidigare, detta foto är från januari i år) så räknade han "1, 2, 3, 4, 6, spring" innan han sprang iväg. *gulleplutt* (material från Studio Calicos månadskit)

Å sen har den finaste kollektionen kommit hem idag och jag är lyrisk. Maila mig för beställning från den 11/8.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och välkommen tillbaks till bloggandet! Visst är det lite trögt att komma igång, men så verkar det vara för de allra flesta nu...sommaren är ju liksom uteperiod! Och en kort sådan också, så där är det hög prioritet!

Hoppas du haft en skön sommar, det har vi och fortfarande har jag och Joel två veckor kvar, härligt!

Jo, det är de bokstäverna, men jag hade inga sådana problem. Nu har jag ju bara använt de största, så kanske är de mindre svårare...jag gillade i alla fall att det var flera olika typsnitt i samma förpackning...

Här är trist väder, men tycker inte det gör så mycket efter all sol; man har ju en del inneprojekt också...kram
Annika

citronlime sa...

Åh...spännande!!!!!!!!! :D
Det är alltid lika kul när den nya kollektionen släpps...fusk att du redan sitter och klappar på den ;D

citronlime sa...

Hej hej,

jodå plastfickor har jag beställt hem och det finns i butiken :) Jag har för mig att jag inte la de så värst synligt ;)

citronlime sa...

Ja det är 10-pack mig veterligen. Tror vi tar 59 kr för de.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...