06 juli, 2008

.: Lila :.

När jag scrappar väljer jag oftast färger jag gillar att skapa med, färger som liksom samtidigt som de faller mig i smaken också matchar foton och vad layouten vill berätta. Därför var det sannerligen en utmaning att skapa med färgen lila, något som ajg gjorde till en utmaning på swe. När jag var ung, eller yngre kanske jag ska säga... (ung är jag ju fortfarande, eller hur?! 30 är väl ingen ålder?) så köpte jag alla kläder i lila, ungefär, nu är det något någon gång. Å jag tycker fortfarande det är roligt att ta fram mina gamla, lila kläder ibland och titta på dem. För jag kan bara titta, de är för små. Två graviditeter har satt sina spår på min figur... Men, att gå från att titta på sina gamla, lila kläder till att skapa med mest lila på en hel layout kändes avlägset. Därför tog jag mig an utmaningen. Å det var kanonskoj. Här är mitt resultat!

3 kommentarer:

Erica sa...

Snygg layout! Trots att den är lila ;-) :-D I motsats till dig har jag aldrig köpt ett lila klädesplagg och aldrig scrappat en lila layout. Men det vore en utmaning :-) Jag gillar det lilla snöret med pärlor du satt dig. Skitläckert!

Lillebror heter Arvid.

Hoppas ni får en trevlig semester!

Anonym sa...

Heja lila! Och snyggt!

Du, tusen tack för din söta kommentar hos mig; den värmde verkligen! Och du vet ju att jag är huge fan of you, too! Kram
Annika

Sofias blogg sa...

super!! såå svårt med lila men du lyckas ju grymt bra..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...